אספקת המוצר
- המשתמש ראשי לבחור באספקת הפריטים המוזמנים ישירות לביתו ו/או ליעד אחר לפי בחירתו.
- המשתמש רשאי, כחלופה למשלוח, לאסוף את הפריטים שהוזמנו באתר מן משרדי החברה, בכתובת: רח' נוף השדות 127, מושב שדה דוד. איסוף ממשרדי החברה יתאפשר רק בתיאום טלפוני מראש בפרטי הקשר הבאים: 050-5808707.
- החברה תספק למשתמש את הפריטים באמצעות חברת שילוח עצמאית (להלן: "חברת השילוח" ו/או "ספקי משנה").
- אספקת הפריטים על ידי חברת השילוח תיעשה בתוך מספר ימים ממועד ביצוע ההזמנה באתר (עד 7 ימי עסקים).
- דמי המשלוח יכולים להתעדכן מעת לעת.
- מחירון משלוחים
סך הזמנה | שליח עד הבית | החלפה/החזרה |
499 ₪ ומטה | 35 ₪ | 35 ₪ |
500 ₪ ומעלה | חינם | 35 ₪ |
- החברה ו/או מי מטעמה איננה אחראית לכל מעשה ו/או מחדל של חברת השילוח.
- לא תתאפשר אספקת פריטים מחוץ לשטחי מדינת ישראל. כמו כן, החברה אינה מחויבת לספק את הפריטים אל אזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית.
- לא תתאפשר אספקת פריטים בימי שישי ו/או שבת ו/או ערבי חוג ו/או חג.
- זמני האספקה המפורטים לעיל ימנו החל ממועד אישור ההזמנה ע"י חברת כרטיסי האשראי.
- מובהר כי זמני האספקה המפורטים לעיל הינם זמנים משוערים. ייתכנו שינויים בזמני האספקה עקב עיכובים התלויים בצד ג' ושאינם תלויים בחברה.
- החברה לא תהא אחראית בגין כל עיכוב אשר אינו בשליטתה ומקורו בספקי המשנה ו/או במשתמש, לרבות עיכוב בגין קושי ליצור קשר עם המשתמש או אי מענה לקבלת השירות, ובתנאי שנוצר קשר בשעות העבודה המקובלות. עיכוב כאמור לא ייחשב כהפרת התחייבות של החברה למשלוח וקבלת השירות.
- אם החברה אינה תוכל לספק את השירות או את המוצר, משלל סיבות פנימיות או חיצוניות, ולא ימצא פתרון שמוסכם על המשתמש, תהא החברה רשאית לבטל את העסקה בכל מועד עד מועד אספקת המוצר למשתמש. לאחר שבוטלה העסקה, תשיב החברה למשתמש את מלוא התמורה אשר שילם, אם שילם. המשתמש לא יהא זכאי לפיצוי כספי נוסף מכל סוג שהוא בגין ביטול העסקה כאמור.
- במעמד מסירת המוצר רשאית החברה ו/או מי מטעמה, לרבות ספקי המשנה שלה, לדרוש את נוכחותו הפיזית של המשתמש בעת מסירת המוצר ו/או הצגת תעודה מזהה של בעל כרטיס האשראי כתנאי מחייב למסירת המוצר.
- ככל שבעת מועד קבלת המוצר, לא יהיה המשתמש ו/או מי מטעמו במען המצוין, והמשתמש לא אישר מראש בפני החברה כי הינו מעוניין בהשארת ההזמנה והמוצרים ליד דלת ביתו או בכל מקום אחר שהוסכם, תוחזר ההזמנה לחברה. בנוסף מוסבר, כי במקרה שכזה על המשתמש תהא האחריות לתאם עם החברה את מועד האספקה בשנית, כאשר לעניין זה אי רצון לקביעת מועד הזמנה חדש על ידי המשתמש לא תפטור אותו מתשלום עבור ההזמנה אשר בוצעה על ידו ובאישורו. למרות האמור, גם ללא תיאום מועד משלוח חדש על ידי המשתמש, ייתכן כי ייצא משלוח נוסף אשר עבורו יחויב המשתמש בדמי משלוח.
- מובהר בזאת כי ככל שהמשתמש אישר והסכים בשיחת טלפון להשאיר את הזמנה בסמוך לדלת מענו או במקום אחר, המשתמש מסכים ומאשר כי האחריות בכל הקשור ו/או הנובע מהמוצרים הינה שלו בלבד ובכל במקרה של גניבה ו/או קלקול ו/או כל טענה אחרת לא יוכל לבוא המשתמש בטענות ו/או דרישות ו/או תביעות כלפי החברה ו/או מי מטעמה.
- המשתמש מאשר כי ידוע לו כי יכול ואספקת הפריטים תיעשה בתוך זמן קצר או ארוך יותר מן הזמן המשוער, וכן מאשר כי ידוע לו כי החברה לא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת הפריטים במקרים הבאים:
- עקב "כוח עליון" ומבלי לפגוע בכלליות האמור, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חירום ונזקי טבע, שביתה ו/או השבתה אצל ספקי הסחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים, וכן כל סיבה אחרת שאינה בשליטת החברה.
- באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית החברה תהיה רשאית לספק את הפריטים למשתמש במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם המשתמש.
- מובהר כי החברה איננה מתחייבת לזמן אספקה כאשר הפריטים אינם נמצאים במלאי. אם פריטים מסוימים חסרים במלאי, החברה תמסור הודעה על כך למשתמש אשר יהא רשאי לבטל את ההזמנה.
מדיניות החזרת מוצרים
- ביטול עסקה ניתן לבצע בהתאם לתנאים שיפורטו להלן, ובאמצעות יצירת קשר עם החברה באחת מן הדרכים הבאות:
- בדואר אלקטרוני לכתובת shaninehora@gmail.com;
- במוקד שירות הלקוחות בטלפון 050-5808707;
- בהודעת הביטול, יציין המשתמש את שמו, מספר תעודת הזהות שלו ומספר ההזמנה. המשתמש רשאי יהיה לבטל את ההזמנה שביצע מול החברה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן"), והתקנות המתוקנות מכוחו או לחילופין, להחליף את המוצר כנגד מוצר חלופי שווה ערך או זיכוי כספי, כמפורט להלן:
- משתמש רשאי לבטל את העסקה מיום עשייתה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר, או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, על פי המאוחר ביניהם;
- ביטול עסקה על-ידי אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש ייעשה בתוך 4 חודשים ממועד ביצוע העסקה, ובלבד שההתקשרות בעסקה בין המשתמש לספק כללה שיחה ביניהם. החברה תהא רשאית לבקש מהלקוח להציג תעודה המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש.
- בביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר, אי התאמה או הפרה אחרת – תהא רשאית החברה לנכות דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 ש"ח, לפי הנמוך מבניהם;
- לקוח שביטל עסקה שלא עקב פגם במוצר, ועל מנת שיהיה זכאי לביטול העסקה, באחריות המשתמש להעביר את המוצר למשרדי החברה בתיאום מראש עם שירות הלקוחות.
- לקוח שביטל עסקה שלא עקב פגם במוצר ו/או ברצונו להחליף את המוצר, וזאת באמצעות שליח מטעם החברה כחלופה להגעה למשרדי החברה, יחויב בדמי משלוח על סך של 35 ₪ בגין כל משלוח מבוקש.
- משתמש שביטל עסקה עקב פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין המוצר שהוזמן, או בשל הפרה אחרת של תנאי העסקה, יודיע על כך לחברה באמצעות יצירת קשר כמפורט במדיניות זו ויתואם איתו מועד לאיסוף המוצר.
- מובהר כי לא ניתן יהיה להשיב מוצרים שנעשה בהם שימוש ו/או שנפתחו מאריזתם המקורית, ו/או שהתקלקלו, ו/או שהוסר תווית המקור אשר הוצמדה לבגד, בתנאי שאלו לא נמסרו באופן פגום ו/או מקולקל ע"י החברה. למען הסר ספק, ההחלטה במקרים אלו כאמור תהיה לשיקול דעתה המלא והבלעדי של החברה.
- החזר כספי במקרה של ביטול עסקה יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה בתוך 14 יום מקבלת הבקשה לביטול העסקה והפריט המוחזר.
ביטול עסקה על ידי החברה
- מבלי לגרוע מהוראות תנאים אלו, בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן תהא החברה רשאית לבטל את ההזמנה של המשתמש. עסקה אשר בוטלה לא תזכה את המשתמש בכל סעד שהוא ולא יהיו למשתמש כל דרישות ו/או טענות ו/או תביעות כנגד החברה:
- אם לאחר סיום עסקת הרכישה התגלה כי הפריט אזל מהמלאי ו/אם לא נקלטו במערכת פרטי כרטיס האשראי ופרטיו המלאים של המשתמש.
- בכל מקרה שבו נעשתה פעולה בניגוד לתקנון זה ו/או המשתמש ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין ו/או המשתמש מסר בעת ביצוע עסקת הרכישה ו/או לאחר מכן פרטים שגויים.
- המשתמש ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע בחברה ו/או במי מטעמה ו/או בפעילותו התקינה של האתר ו/או בצד ג' אחר כלשהו.
- אם לפי דעת החברה, בכוונת המשתמש לשוב ולמכור את הפריטים שנרכשו על ידו באמצעות האתר לצד ג'. בהקשר הזה, המשתמש מאשר ומתחייב כי לא ימכור פריטים שרכש באתר לצד ג' כלשהו ו/או בכל מקרה אשר בו, מחמת כוח עליון, אין באפשרות החברה לבצע ניהול תקין של האתר, לספק למשתמש את המוצרים ו/או לעמוד בהתחייבות אחרת שלה.
- במקרה של תקלה בפעילותו התקינה של האתר, תקלה או תקיפה מהותית במערכת המחשב, במערכת הטלפונים של החברה או במערכות תקשורת אחרות שברשות החברה, שאינם בשליטת החברה שתשבש את פעילותו התקינה של הספקת המוצרים.
- ככל והמשתמש אינו עומד בכל אחד מהתחייבויותיו, לרבות אך לא רק, אי תשלום התמורה בגין המוצר שהזמין.
- החברה תמסור הודעה למשתמש אודות ביטול העסקה טרם מועד האספקה. במקרה של ביטול לפי סעיף זה, לא יחויב המשתמש בתשלום סך ההזמנה.